Ne gubite dragocjeno vrijeme... ... budite uvijek ispred drugih... ... pronađite rješenje stvoreno samo za Vas... ... i ostvarite još jedan korak prema uspjehu. Mi smo tu da Vam u tome pomognemo.

Doc.Doc. - idealno rješenje za e-Ured

Doc.Doc.

•    JEDNOSTAVNO za korisnike
•    EFIKASNO za uredsko poslovanje
•    SIGURNO za dokumente i podatke

 

Doc.Doc. je centralno mjesto za unos i rad sa dokumentima te evidentiranje svih aktivnosti vezanih za predmete i dokumente

Moderno poslovanje zahtijeva učinkovitu komunikaciju kao jedan od osnovnih elemenata suradnje i odnosa sa klijentima, kupcima i partnerima. Upravo stoga važan je svaki dopis, svaki upit, zahtjev ili narudžbenica koji nam dolaze u našu organizaciju. Doc.Doc. prati svaki zaprimljeni dokument, sprema dokument u elektroničkom obliku te omogućuje pravovremene i točne informacije o poslovnoj fazi u kojoj se pojedini dokumenti i predmeti nalaze.

 

Rješenje prilagođeno za javnu upravu i svakodnevno uredsko poslovanje

Aplikacija je usklađena s propisima Uredbe o uredskom poslovanju i kao takva predstavlja kompletno rješenje za  postupanje sa dokumentima i predmetima za tijela državne uprave i javna poduzeća. Također brojne koristi osigurava tvrtkama i organizacijama u poslovnoj korespondenciji i efikasnijoj organizaciji poslovanja. Tokom rada omogućuje kontinuirani nadzor i praćenje tijeka obrade predmeta, ulaznih i izlaznih dokumenata te uvid u arhivirane dokumente i predmete.

 

Doc.Doc. temeljen na modernim open-source tehnologijama i zahtjeva minimalne tehničke preduvjete

Zahvaljujući Alfresco open source platformi za upravljanje dokumentima, koja je temelj ove aplikacije, predstavlja potpun sustav za uredsko poslovanje, platformu za sigurno upravljanje dokumentima, sadržajem i poslovnim procesima. Alfresco tehnologija je visoko-skalabilna te vrlo pogodna za nadogradnju i povezivanje sa  drugim sustavima.
U svakodnevnom poslovanju uz Doc.Doc. se postiže bolja organizacija, smanjuju  troškovi korespondencije, ubrzava vrijeme pronalaženja informacija te povećava učinkovitost poslovnih procesa.

 

    

 

Potpuno prilagodljiv sustav

Rješenje Doc.Doc. omogućava široki spektar elemenata koji omogućavaju prilagodbu specifičnim posebnostima pojedine organizacije: klasifikacijske sheme, interna dostavna knjiga, urudžbeni zapisnik, pretraživanja, predlošci, izvještaji, arhiviranje i drugi.

 

Jednostavno za korištenje, efikasno za poslovne procese

Korisnici pokreću aplikaciju putem standardnog Web sučelja što omogućava brz i jednostavan pristup sa bilo koje lokacije, u uredu i izvan njega. Jednostavan, minimalistički dizajn daje jasan pregled svih elemenata i osigurava jednostavno kretanje od početnog glavnog izbornika do pojedinih koraka u radu sa predmetima. Jednim klikom na naziv predmeta otvara se dijalog sa svim detaljima vezanim za predmet i dokumente koji mu pripadaju, a pretraga je dostupna u svakoj fazi i po raznim parametrima. Korisnici mogu samostalno i vrlo brzo ovladati radom u Doc.Doc.-u, koristiti se svim funkcionalnostima te efikasno i sigurno postupati sa dokumentima.
Svaki ovlašteni korisnik može samostalno kreirati predmet, unositi podatke, upravljati dokumentima, pretraživati, u bilo koje vrijeme i sa bilo koje lokacije uz potpunu sigurnost podataka.

 

Stalna podrška klijentima

Naš stručni tim nudi Vam implementaciju aplikacije i stalnu podršku u svakodnevnom korištenju. Sa povjerenjem računajte na naše profesionalne usluge:
•    Konzultantske usluge i vođenje projekta
•    Instalaciju aplikacije, integraciju i obuku korisnika
•    Migraciju podataka
•    Održavanje i podršku
•    Nadogradnju i povezivanje sa drugim sustavima