Tomato uspješno postavljen na INTERSHOP 7.10

04.03.2019.

Nakon uspješnog postavljanja internetske trgovine A1 Hrvatska na novu Intershop plaftormu krajem prošle godine, OptimIT-ovi stručnjaci krenuli su u novi izazov – postavljanje drugog kanala prodaje A1 Hrvatska Tomato internetske trgovine na istu Intershop platformu, Intershop Commerce Management.

Što je novo?

Od 4. ožujka 2019. godine dostupna je nova, rebrandirana internetska trgovina Tomato za jednostavnu i brzu kupovinu Tomato usluga i proizvoda.

U ponudi su već postojeća pre-paid tarifa, ali i nova mogućnost ugovaranja post-paid tarife, kupnje uređaja, bonova i SIM kartica.

Novost je da korisnici mogu online, putem internetske trgovine:

  • pratiti svoje troškove
  • pregledati moguće opcije i tarife
  • samostalno birati željene usluge i proizvode bez odlaska na prodajna mjesta ili poziva korisničkoj službi.
  • odabrati opciju naručivanja SIM kartice s dostavom te
  • samostalno napraviti prijenos broja iz druge mreže i slično.

Sam proces aktivacije broja ili usluge na taj način je značajno ubrzan, a cijelo korisničko sučelje u potpunosti je prilagođeno odabiru željene usluga ili proizvoda na intuitivan, jednostavan i brz način. Dodatno nudi i personalizirane dnevne ponude koje su prilagođene korisnicima. Osiguran je potpuno novi vizualni identitet i izgled, kao i mogućnost korištenja usluge putem mobilnih uređaja.

Integracija s internet trgovinom A1 Hrvatska

Zahvaljujući raznovrsnim funkcionalnostima i fleksibilnom sustavu koji omogućava Intershop Commerce Management platforma, Tomato internetska trgovina je u potpunosti integrirana s internetskom trgovinom A1 Hrvatska, a sve usluge i proizvode koje nude internetske trgovine Tomato i A1 Hrvatska integrirani su u jedno korisničko sučelje za sve online ugovore o kupnji.

„Iskustvo u radu s platformom Intershop Commerce Management na kojoj je internetska trgovina Tomato postavljena izuzetno je pozitivno te u potpunosti ispunjava sva očekivanja i nas i naših korisnika.“ – izjavio je direktor OptimIT-a, Denis Trupec.

„Naši stručnjaci preferiraju raditi na Intershopu jer pruža kvalitetnu korisničku uslugu i nudi velik broj mogućnosti razvoja i nadogradnje prema zahtjevima korisnika. Sam proces razvoja novog Tomato rješenja trajao je oko 3 mjeseca, uključujući i prelazak na novu verziju v7.10.5.0 novog Intershop Commerce Management sustava i izmjene u integraciji već postojeće internetske trgovine A1 s poslovnim sustavima korisnika. Cilj je bolje povezivanje prodajnih procesa obaju kanala. Novi izazov je uvođenje raznih marketinških promocija i kampanja za Tomato i nadogradnja dijela platforme na ICM verziju 7.10.6.0.“

Cijeli projekt odrađen je u suradnji s tvrtkama Netgen, CROZ, Integracija od-do i CS Computer Systems.