Tomato uspješno postavljen na INTERSHOP 7.10

04.03.2019.

Nakon uspješnog postavljanja internetske trgovine A1 Hrvatska na novu Intershop plaftormu krajem prošle godine, OptimIT-ovi stručnjaci krenuli su u novi izazov – postavljanje drugog kanala prodaje A1 Hrvatska Tomato internetske trgovine na istu Intershop platformu, Intershop Commerce Management.

Od 4. ožujka 2019. godine dostupna je nova, rebrandirana internetska trgovina Tomato za jednostavnu i brzu kupovinu Tomato usluga i proizvoda.

U ponudi su već postojeća pre-paid tarifa, ali i nova mogućnost ugovaranja post-paid tarife, kupnje uređaja, bonova i SIM kartica. Novost je da korisnici mogu pratiti online, putem internetske trgovine svoje troškove, pregledati moguće opcije i tarife, samostalno birati željene usluge i proizvode bez odlaska na prodajna mjesta ili poziva korisničkoj službi. Omogućeno je naručivanje SIM kartice s dostavom te samostalno napraviti prijenos broja iz druge mreže i slično. Sam proces aktivacije broja ili usluge na taj način je značajno ubrzan, a cijelo korisničko sučelje u potpunosti je prilagođeno odabiru željene usluga ili proizvoda na intuitivan, jednostavan i brz način. Dodatno nudi i personalizirane dnevne ponude koje su prilagođene korisnicima. Osiguran je potpuno novi vizualni identitet i izgled, kao i mogućnost korištenja usluge putem mobilnih uređaja.

Zahvaljujući raznovrsnim funkcionalnostima i fleksibilnom sustavu koji omogućava Intershop Commerce Management platforma, Tomato internetska trgovina je u potpunosti integrirana s internetskom trgovinom A1 Hrvatska, a sve usluge i proizvode koje nude internetske trgovine Tomato i A1 Hrvatska integrirani su u jedno korisničko sučelje za sve online ugovore o kupnji.

„Iskustvo u radu s platformom Intershop Commerce Management na kojoj je internetska trgovina Tomato postavljena izuzetno je pozitivno te u potpunosti ispunjava sva očekivanja i nas i naših korisnika.“ – izjavio je direktor OptimIT-a, Denis Trupec. „Naši stručnjaci preferiraju raditi na Intershopu jer pruža kvalitetnu korisničku uslugu i nudi velik broj mogućnosti razvoja i nadogradnje prema zahtjevima korisnika. Sam proces razvoja novog Tomato rješenja trajao je oko 3 mjeseca, uključujući i prelazak na novu verziju v7.10.5.0 novog Intershop Commerce Management sustava i izmjene u integraciji već postojeće internetske trgovine A1 s poslovnim sustavima korisnika. Cilj je bolje povezivanje prodajnih procesa obaju kanala. Novi izazov je uvođenje raznih marketinških promocija i kampanja za Tomato i nadogradnja dijela platforme na ICM verziju 7.10.6.0.“

Cijeli projekt odrađen je u suradnji s tvrtkama Netgen, CROZ, Integracija od-do i CS Computer Systems.