Ne gubite dragocjeno vrijeme... ... budite uvijek ispred drugih... ... pronađite rješenje stvoreno samo za Vas... ... i ostvarite još jedan korak prema uspjehu. Mi smo tu da Vam u tome pomognemo.

Intershop proveo istraživanje o navikama B2B kupaca

Internet poslovanje pruža brojne mogućnosti za B2B sektor i tvrtke koje su spremne pratiti nove trendove. B2B kupci više nisu administrativci iz odjela nabave. Njihova je uloga postala mnogo važnija,  B2B kupci zaobilaze dosadašnje procese i postavljaju potpuno nova pravila.

B2B tržište je ogromno. Samo za ilustraciju, B2C tržište SAD-a vrijedi oko 4.000 milijardi dolara, dok je B2B tržište znatno veće - njegova vrijednost doseže 7.200 milijardi dolara.

Istraživanje o potrošačkim navikama B2B kupaca proveo je naš eCommerce partner Intershop iz Njemačke na uzorku od 1500 tvrtki širom svijeta – od Njemačke i Francuske do Australije i Sjedinjenih Država. Svaka od navedenih tvrtki zapošljava preko pet stotina osoba.

Riječ je o prvom istraživanju takve vrste koje pokazuje da su poslovni kupci (B2B) vrlo zahtjevni kao potrošači na Internetskom tržištu. Ukoliko Internetsko poslovanje igra veliku ulogu u Vašoj prodajnoj strategiji, morate ojačati svoje eCommerce mogućnosti te ponuditi bogat i relevantan sadržaj kako bi privukli B2B kupce. Kako to postići? Dobar početak je razumijevanje zahtjeva B2B kupaca. Kako i gdje kupuju? Što ih motivira?

Temeljem provedenog istraživanja, Intershop zaključuje da B2B kupci pristupaju kupovini poput ostalih „običnih" kupaca u Vašem lokalnom trgovačkom centru. Reagiraju na marketinške poruke, imaju svoje omiljene robne marke, skloni su osobnoj komunikaciji i preferiraju kupovati od nekoga tko im se sviđa.

Tvrtka Intershop kreira i razvija eCommerce rješenja od 1992 godine. Mnoge poznate tvrtke koriste Intershop platformu za svoje B2B poslovanje i pritom ostvaruju odlične rezultate prodaje. Intershop rješenje se izdvaja po inovativnim tehnikama prezentacije i prodaje proizvoda preko više prodajnih kanala temeljenih na zajedničkoj platformi. Ovu platformu odabralo je više od pet stotina velikih korisnika među kojima su  poznate međunarodne tvrtke poput HP-a, BMW-a, Boscha, Otto, Deutsche Telekoma, A1 Telekoma iz Austrije te Vipnet Hrvatska. Više informacija možete pronaći na: http://www.intershop.com/forrester-study-b2b-buyers


Više o temi

Intershop proveo istraživanje o navikama B2B kupaca

Internet poslovanje pruža brojne mogućnosti za B2B sektor i tvrtke koje su spremne pratiti nove trendove. Istraživanje o potrošačkim navikama B2B kupaca proveo je naš eCommerce partner Intershop iz...

Prezentacija Intershop 7.4 platforme u Zagrebu

U organizaciji tvrtke OptimIT održana je u Zagrebu prezentacija najnovije verzije vodeće e-Commerce platforme – Intershop 7.4. Sa novim funkcionalnostima i mogućnostima upoznali su nas predstavnici...

Intershop partnerstvo

OptimIT je sklopio sporazum o partnerstvu s tvrtkom Intershop, koja nudi vrhunska rješenja za elektroničku trgovinu.