A1 Makedonija Webshop

  E-COMMERCE, INTERSHOP COMMERCE MANAGEMENT

Nakon uspješne suradnje s A1 Hrvatska, odradili smo još jedan projekt za A1, ali ovoga puta za A1 Makedoniju. Kreirali smo i implementirali u potpunosti inovativni A1 Live Shop za preko 2500 proizvoda i niz novih mogućnosti. Kao dodatna korisnička podrška tu je sada A1 Guru chatbot, dostupan 0-24h.

Ideja, tko, što

Online prodaja porasla je u svim dijelovima svijeta, pogotovo kada se radi o telekomunikacijama.

A1 Makedonija prepoznala je taj rast te odlučila odgovoriti na potraživanje tržišta kreiranjem automatiziranog webshopa i automatizacijom procesa naručivanja i obrade narudžbi.

Ideja je bila omogućiti korisnicima lak pristup proizvodima, pretraživanje informacija i dodatnih pogodnosti putem jednostavnog sučelja.

 

Izazov, cilj

Svaki projekt nosi svoje izazove, a u ovom bismo mogli nabrojati sljedeće:

  • dobro proučiti tržište u Makedoniji, mogućnosti i moguće prepreke
  • ubrzati i automatizirati dosadašnji pomalo zastarjeli način naručivanja i obrade narudžbi, a pritom ne ugroziti trenutni postupak
  • omogućiti webshop s preko 2500 proizvoda, stranicu na 3 jezika i chatbot na 2 jezika

 

Krajnji cilj bio je olakšati online prodaju te povećati prodajne rezultate kroz jednostavno i korisnički prilagodljivo sučelje.

Naše dugogodišnje iskustvo s inozemnim klijentima svakako je pripomoglo u izazovima, no svako tržište je zasebno i uvijek nosi svoje posebnosti.

Strategija, tehnologija, rješenje

Krenuli smo s planiranjem strategije koji su rezultirali s nekoliko zadataka:

  • osmisliti i implementirati automatizirani Webshop za A1 Makedonija
  • osmisliti i implementirati dodatne pogodnosti za korisnike
  • automatizirati pomalo zastarjeli način naručivanja i obrade narudžbi

 

A1 Live Shop nastao je u jednoj godini, a ono što ga čini specifičnim je činjenica da je ovakva vrsta Webshopa dostupna prvi puta u Makedoniji!

 

Preko 2500 proizvoda sada se nalaze na istom mjestu uz nekoliko novih mogućnosti vezanih uz ponude, ugovore i informiranje korisnika.

Korisnici lako mogu pronaći proizvod, usporediti ih, zatražiti ponudu, produljiti ugovor ili razgovarati s agentom, chatbotom.

Dodatna pogodnost vezana uz produljenje ugovora je da osim vlastitog, korisnici sada putem webshopa mogu produljiti više ugovora odjednom:

 

Osoba koja na svoje ime ima više telefonskih linija ima nekoliko mogućnosti:

  • odjednom produljiti sve ugovore za te linije
  • rasporediti budžet po uređajima ili
  • odabrati samo određene na kojima želi primijeniti nešto novo

 

A1 Guru chatbot dodatna je pogodnost za korisnike koja je dostupna 0-24, na makedonskom i albanskom jeziku. Korisnici putem chatbota sada mogu  zatražiti informacije, preporuke novih uređaja, detalje o plaćanju računa i slično.

 

Automatizirani način naručivanja i obrade narudžbi sada je također dio A1 Makedonija, što dodatno ubrzava cijeli proces kupnje.

Kada korisnik naruči novu liniju i uz njega kupi neki uređaj, njegova narudžba automatski sjeda u poslovne sustave A1 i šalje se u skladište. Otpremnica odlazi u logističku službu, a svi postupci odrađuju se putem sustava.

 

Implementacija projekta trajala je godinu dana, a kao u slučaju A1 Hrvatska i ovaj je webshop postavljen na Intershop platformu.

 

Korisničko sučelje dobilo je svoj vizualni identitet u suradnji s našim dugogodišnjim partnerom Krik studio.