Slanje i zaprimanje e-Računa s obveznicima javne nabave

03.07.2019.

Trebali biste slati e-Račun obveznicima  javne nabave, a ne znate što trebate napraviti?

Javite se nama, mi ćemo napraviti posao za Vas.

Elektronički račun, ili e-Račun predstavlja račun izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom obliku koji omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu, a sadržajno je istovjetan papirnatom računu sa svim stavkama propisanim Zakonom.

Izdavateljima elektroničkih računa, prema članku 7. Zakona  (NN 94/18)  obveza izdavanja, slanja elektroničkih računa i pratećih isprava počinje s datumom 01.07.2019. godine.

Svi računi razmijenjeni u okviru sektora javne nabave moraju biti elektronički i ne smiju biti u papirnatom obliku.

Tvrtka OptimIT d.o.o. uključena je u projekt elektronske razmjene računa obveznicima primjene Zakona o javnoj nabavi putem centralnog sustava FINA-e i servisa “e-Račun za državu“.

U skladu sa Zakonima, Direktivama i normama ovlašteni smo informacijski posrednik u pružanju cjelovitog rješenja elektronske razmjene računa, ali i svih ostalih dokumenata u poslovanju.

Slanje elektronskih dokumenta posredstvom OptimIT-a

Uz elektronsku razmjenu dokumenata (EDI) poslovna komunikacija postaje jednostavnija, brža i jeftinija. Konačni rezultat je efikasnije vođenje uredskog poslovanja uz manje troškove i pogreške.

Korištenjem EDI usluga putem posrednika, uklanjaju se prepreke elektronske razmjene dokumenata između različitih poslovnih sustava partnera.

Dvije mogućnosti

Kako bismo osigurali svim sudionicima na tržištu mogućnost elektronske razmjene dokumenata, razvili smo dva pristupa e-Rješenju/:

  1. WEB EDInet sučelje dizajnirano je za primanje, kreiranje, slanje i upravljanje elektronskim računima putem internetskog preglednika.
  2. EDI integracija s poslovnim programom omogućava potpunu automatizaciju primanja i slanja elektronskih računa bez ljudske intervencije.

Razmjena e-Računa uz pomoć EDI metode OptimIT-a osigurava:

  • vjerodostojnost podrijetla
  • cjelovitost sadržaja
  • čitljivost računa što je osnova za pristup bespaprinatom tržištu.

Po principu „Ključ u ruke“ nudimo mogućnost e-Arhive svih vrsta elektronskih dokumenata u poslovanju. Osnovna ideja sustava arhiviranja je omogućiti jednostavan pristup računima za sve ovlaštene korisnike, eliminirati rizik od oštećenja podataka i značajno smanjiti operativne troškove.

Ukoliko na Vašoj strani postoji interes, kroz neobavezno savjetovanje,  OptimIT tim rado će Vam pomoći u pronalasku optimalnog rješenja za Vaše poslovanje.

eračun za obveznike javne nabave

Kontaktirati nas možete putem emaila edi@optimit.hr , kontakt forme ili na tel: 01 7897 301.

Ove internetske stranice koriste kolačiće (engl. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima i načinu kako ih koristimo te načinu kako ih onemogućiti pročitajte ovdje. Klikom na gumb "U redu" pristajete na korištenje kolačića. U redu