A1 Hrvatska

E-COMMERCE, INTERSHOP COMMERCE MANAGEMENT

Dugogodišnja suradnja tvrtki OptimIT i A1 Hrvatska nastavlja se značajnim uspjehom našeg tima. U iznimno kratkom razdoblju naš je tim uspješno postavio kompleksnu internetsku trgovinu korisnika A1 Hrvatska na najnoviju verziju platforme Intershop Commerce Management 7.10.

Ideja, tko, što

Obzirom na kontinuiran porast broja korisnika internetskih trgovina, jedan od vodećih mobilnih operatera u Hrvatskoj – A1 Hrvatska d.o.o. (tadašnji VIPnet d.o.o.) – 2006. se odlučio i sam okušati u internetskoj prodaji svojih proizvoda. Budući da smo uspješno surađivali na projektu B2B portala PartnerWeb razvijenom na Intershop Enfinity Suite 6, OptimIT-ov tim je odabran i za razvoj novih kanala prodaje.

Ta suradnja i partnerstvo traju i danas. Naime, u studenom 2018. kompleksna internetska trgovina A1 Hrvatske d.o.o. prva je internetska trgovina u svijetu uspješno postavljena na novoj, poboljšanoj platformi Intershop Commerce Management 7.10. Veoma se ponosimo tim uspjehom!

Izazov, cilj

Željeli smo postići četiri stvari: poboljšati korisničko iskustvo u smislu jednostavnosti i praktičnosti prodajnog kanala; poboljšati sigurnost načina plaćanja, istaknuti nove mogućnosti dostave proizvoda te ubrzati aktivacijski proces od dodavanja u košaricu na online kanalu do aktivacije usluge na korisnikovom uređaju.

S tim na umu, te u suradnji s korisnikom, razvili smo višefunkcionalnu internetsku trgovinu prilagođenu velikom broju posjetitelja i transakcija te individualnom cijenom pretplate na telekomunikacijske usluge za svakog pojedinog korisnika mreže.

Poseban izazov bila je integracija rješenja s različitim platformama i sustavima kao što su SAP, TIBCO, Oracle Siebel, PayPal i Corvus PGW. Zahvaljujući integraciji, korisnicima se nude samo za njih skrojene ponude te aktivacija novih odnosno izmjena postojećih usluga u najkraćem mogućem roku.

Strategija, tehnologija, rješenje

Intershop Commerce platforma je odabrana zbog svoje potpune skalabilnosti i potencijala za nova proširenja. Riječ je o rastućem rješenju koje se može u potpunosti prilagoditi specifičnim potrebama telekomunikacijske tvrtke.

Funkcionalnosti internetske trgovine uključuju unos proizvoda iz vanjskog sustava SAP ERP kao središnjeg poslovnog sustava korisnika, njihovu kategorizaciju, identifikaciju korisnika prema telefonskom broju putem integracije sa CRM sustavom, definiranje popusta i promocija prema dohvaćenim podacima o korisniku te praćenje statusa narudžbi i aktivaciju usluge kod korisnika putem integracije sa TIBCO sustavom za povezivanje s ostalim poslovnim sustavima klijenta. S korisničke strane, omogućena je prijava, pretraživanje te naručivanje proizvoda i pretplate s dostavom odnosno bez dostave. Kroz povijest narudžbi, korisnik može u svakom trenutku pratiti status narudžbe.
Internetska trgovina je integrirana s ostalim sustavima neophodnim za elektroničko poslovanje poput sustava za naplatu putem kreditnih kartica, poslovnih sustava s podacima o proizvodima i uslugama te pretplatničkim podacima, SMTP poslužiteljem i slično. Omogućena je jedinstvena prijava na sve sustave korisnika putem platforme za jedinstvenu autentifikaciju korisnika, ali i Oracle Siebel CRM sustav kako bi se osigurala jedinstvena ponuda i individualizirano korisničko iskustvo.

Trgovinu odlikuje moderno, vizualno atraktivno sučelje temeljeno na suvremenim rješenjima web dizajna, stvoreno u suradnji s najboljim kreativnim agencijama na tržištu. Suradnja je urodila nagradama za najbolju internetsku stranicu u 2018. godini (MIXX Best Website 2018. i SoMo Web 2018.)

Od studenog 2018. obavljeno je više desetaka prilagodbi i nadogradnji sustava na mjesečnoj, pa čak i tjednoj razini.

Ovaj kompleksan projekt provodi se u suradnji sa sljedećim tvrtkama i partnerima: WEB.Burza, Netgen, CROZ, Integracija od-do, CS Computer Systems.